Zarządzenie nr OR-I.0050.582.2018 Prezydenta Miasta Opola z dnia 16 sierpnia 2018 r. w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia meblowo-biurowego wraz ze sprzętem AGD oraz sprzętem komputerowym dla realizacji zadania budżetowego pn. „Aktywizacja części obszarów śródmieścia poprzez rewitalizację ulicy Krakowskiej i obszarów przyległych w Opolu – etap I - Przebudowa budynku przy ul. Damrota 1”.

Organ wydający: Prezydent Miasta Opola
Data dokumentu: 2018-08-16
Wejście w życie: 2018-08-16
Właściciel: Violetta Moskwa, Wydziału Zamówień Publicznych
Redaktor: Joanna Malinowska, Wydział Organizacyjny ( od 2017-01-05 )
Przynależność do zbiorów:
Hasła skorowidza powiązane z aktem
Dziennik zmian treści